Ademwerk - Familiewerk
21959
page-template-default,page,page-id-21959,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-4.7,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive

Ademen is het goedkoopste medicijn!

In rust adem jij zo’n 10 tot 15 keer per minuut. Gemiddeld doe je dat ongeveer 17000 keer per dag.
Hoe snel adem jij eigenlijk?  Meer dan 5 à 6 keer per minuut is echt niet nodig.

Ademen is een directe toegang tot je lichaam, dat wat je inademt komt in je lichaam terecht en dit principe is zo eenvoudig, bijna te simpel.

 

Mogelijk adem jij ook oppervlakkig of met een lange stop tussen in- en uitademing en dat lijdt tot problemen. Jouw cellen hebben allemaal zuurstof nodig en als jij ze dat onvoldoende geeft, ‘verzuurd’ het lichaam. Zuurstof is hier eigenlijk een wat vreemde benaming, verwarring ontstaat hierdoor vlug.

Belangrijk om te onthouden is dat er een goede balans tussen inademing en uitademing moet zijn om het beste uit onszelf te halen.

 

Tijdens de ademtraining begeleid ik je met diverse ademhalingstechnieken op weg naar een completere en gezondere manier van ademen.

 

Ademhalingsoefeningen die je ook thuis gaat uitvoeren zorgen direct voor een merkbare verandering, er kan geen pil tegenop! De meeste oefeningen kan je ook op je werk doen, geen mens die het merkt. Ik zou het trouwens  aardig vinden als de ander het wel opvalt, want ik hoop dat meer mensen bewuster willen gaan ademhalen.

Ervaringen

“Ik voel minder stress en mijn mentale weerbaarheid is beter”

“Ik merk dat ik mij weer kan focussen en concentreren”

 

“Ik heb meer energie en voel mij fitter”

“Ik ben minder snel emotioneel dan voorheen”

 

“Ik slaap langer en dieper”

“Meer zelfvertrouwen merk ik in alle dingen die ik doe”

 

“Ik ben fitter en heb meer energie”

“Ik ben minder gaan denken”

 

“Ik kan mij beter ontspannen”

“Ik heb weer zin in seks”

Verbonden ademen | Vuur ademhaling | Ademtekenen | Neus in, neus uit | Retentie

Wim Hof Methode | Adem Analyse